کمبود یک بیضه

روزهای بارداری یک مادر بزرگ

برای همه مادران امروز

 

دستگاه تناسلی مردانه ، از « آلت » و دو « بیضه » و غده « پروستات » و دو کیسه « منی » و اعصاب آن تشکیل شده است .

« آلت » در دستگاه تناسلی مردانه ، نسبت به « بیضه ها » در درجه دوم اهمیت قرار دارد . زیرا بدون کار کردن بیضه ها ، از « آلت » هیچ کاری ساخته نیست . یعنی به یک فرد ، تنها به سبب داشتن « آلت » نمی توان نام « مرد » نهاد ، چون اگر آن فرد « بیضه » نداشته باشد یا بیضه داشته باشد ولی بیضه هایش کار نکند ، اصولا از هر نوع « عمل جنسی » محروم و ناتوان است و نمی تواند کوچکترین وظیفه جنسی مردانه را انجام دهد . از این رو ، « بیضه ها » در دستگاه تناسلی مردان ، بالاترین و اصلی ترین نقش را دارند . کمبود در بیضه ها یا کار نکردن آنها ، مرد را دچار « ناتوانی جنسی » می کند و گاه حتی شخص را از « مردی » می اندازد .

بیضه ها با تراوش ها و ترشحات خود ، که به این تراوش ها « منی » می گویند ، « کیسه های منی » را پر می کنند و احساسات و شهوت مردانه را برمی انگیزند .

اگر « آلت » مردی را ببرند ولی بیضه های او سالم باشد ، نه تنها شهوت آن مرد از میان نمی رود بلکه با ذخیره شدن بیش از حد « منی » در کیسه ها ، شهوت آن مرد فزونی می یابد .

درباره شیوه ساخته شدن و تشکیل بیضه ها ، باید بگویم که :

بیضه ها در آغاز در دو سوی ستون فقرات ( در خلاء میان شکم و ستون فقرات ) پدید می آیند و آنگاه رفته رفته از راه دستگاه مثانه پایین می آیند و در کیسه های خود واقع در زیر « آلت » جای می گیرند .

بیضه ها در کیسه ها ، شروع به تراوش و ترشحاتی می کنند که به آن « منی » ( = آب زندگانی ) می گویند این « منی » است که وقتی در کیسه ها به اندازه معین رسید ، در مرد ایجاد شهوت و احساسات جنسی پدید می آورد .

پس ، کار اصلی بیضه ها تراوش و ساختن « منی » است . بدون این آب ، اصولا مرد دارای احساسات جنسی و شهوت نمی شود .

در « منی » مرد مقداری « نطفه » ( = اسپرماتوزوئید ) است که هنگام آمیزش جنسی با زن خود ، یکی از آن « نطفه » ها با یکی از « تخمک » های درون زاهدان زن آمیخته شده و تشکیل « جنین » ( = بچه ) را می دهد . بدین سان ، می بینید که اصولا بدون بیضه ها و یا بدون کار کردن آنها ، به مرد هیچ گونه احساس شهوت دست نخواهد داد و در نتیجه « آلت » او بی مصرف خواهد بود . و مردی که بیضه ( = خایه ) ندارد یا بیضه هایش کار نمی کند ، در واقع « مردی » ندارد و نمی تواند با همسرش « آمیزش جنسی » کند و نمی تواند بچه دار شود و در تکثیر و بقای نسل انسان نقشی داشته باشد .

اکنون که به ارزش و اهمیت « بیضه ها » پی بردید ، برویم بر سر نارسایی هائی که می تواند در بیضه ها پدید آید .

گفتیم که بیضه ها نخست در دو سوی ستون فقرات پدید می آیند و رفته رفته از راه دستگاه مثانه به کیسه زیر « آلت » فرو می افتند و در آن جای می گیرند . ممکن است شخصی یکی از بیضه هایش پائین بیاید و در « کیسۀ منی » بیفتد و شروع به کار ساختن « منی » کند ، ولی ۀن بیضه دیگرش در خلاء شکم یا در راه دستگاه مثانه گیر کند و در همان جا بماند و رشد نکند . چنین شخصی دارای کمبود بیضه است یعنی به جای دو بیضه کارکن ، تنها یک بیضه دارد که می تواند تنها نیمی از « منی » مورد لزوم را بسازد . روشن است که چنین مردی احساسات و میل جنسی اش نسبت به مردان سالم ، کمتر است و دچار ناتوانی جنسی است .

به چنین مردانی ، برای آنکه بتوانند خود و همسرشان در مجامعت لذت ببرند و خشنود شوند ، پیشنهاد می کنیم که : اولا میان هر وعده آمیزش جنسی فاصله چندین روزه بگذارند تا آن « تک بیضه » خوب کار کند ، و از خوراکی های زیر تنها به وسیله مرد حتما خورده شود ( هر هفته دست کم از سه نوع خوراکی های زیر خورده شود ):

-         آمیزه عسل و زنجبیل

-         زعفران پلو

-         جگر سیاه با پیازچه

-         تخم مرغ تازه ( زرده آن باید نارنجی باشد )

-         شلغم پخته شده در شیر

-         شیر نارگیل

-         میگو با پیازچه

-         موز

-         خاویار

 

 http://shabahang.epage.ir/fa/module.content_Page.69-15_PageLimit.1.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,ساعت 11:47 توسط ملوس| |


آخرين مطالب
» چگونه اوضاع مالی خود را کنترل کنیم؟
» ۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !
» اقلام واغذیه های خطرناک
» عمـده مشـکلات سفـره ایـرانـی
» حنا و فرزند نیکو "
» کاسنی و فرزند پسر
» نکات ضروری جماع
» زبان باز کردن طفل
» دستورات بهداشتی معصومین علیهم السلام در باب کودک
» تقسیم روزی در بامداد
» در حین آمیزش
» عوامل طبیعی و تأثیر آن ها بر روی بدن(حین امیزش)
» مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزايش دهند
» تاثير رابطه جنسي بروي سلامتي
» جکوزی در تضعیف قوای اسپرم موثر است
» درمان انواع بيماريهاي جنسي با گياهان دارويي
» 7 درمان فوری و طبیعی برای سرماخوردگی
» راز های نهفته در شاهنامه فردوسی از طب سنتی
» معجون‌هاي طبيعي براي درمان معده درد
» مغز و اعصاب در منظر اسلام

Design By : Pichak